Forfatterarkiv: admin

Generalforsamlinger 2019 og bestyrelsens beretning 2018

Referat og årsberetning fra Generalforsamling og Ekstraordinær Generalforsamling i Glostrup Grundejerforening den 06 og 21. marts 2019 Indkaldelse til generalforsamling i Glostrup Grundejerforening onsdag den 6. marts 2019 kl. 19.00 i Glostrup Bibliotek – Store sal (i kælderen). Dagsorden ifølge … Læs resten

Udgivet i Årsberetninger, Borger info | Skriv en kommentar

Bestyrelsesmøde 8 januar 2019

Referat fra bestyrelsesmøde tirsdag den 08. Januar 2019 Tilstede: Flemming M. Jensen, Ole Markussen, Bjarne Johansson, Marion Kramhöft, Michael Hiesiger (suppleant), Pia Lundstrøm (suppleant) og Pia Baiardelli (suppleant) Fraværende: Bjarne Johansson Dagsorden: 1. Orientering fra Formanden. 2. Orientering fra Kassereren. … Læs resten

Bestyrelsesmøde 6 november 2018

Referat fra bestyrelsesmøde tirsdag den 06. November 2018 Tilstede: Flemming M. Jensen, Ole Markussen, Bjarne Johansson, Marion Kramhöft, Pia Lundstrøm (suppleant) og Pia Baiardelli (suppleant) FraværendeMichael Hiesiger (suppleant) Dagsorden: Orientering fra Formanden. Orientering fra Kassereren. Grønt Råd Eventuelt. Ad 1 … Læs resten

Bestyrelsesmøde 11 september 2018

Referat fra bestyrelsesmøde tirsdag den 11. september 2018 Tilstede: Flemming M. Jensen, Ole Markussen, Bjarne Johansson, Marion Kramhöft og Michael Hiesiger (suppleant) Fraværende: Pia Lundstrøm (suppleant), Pia Baiardelli (suppleant) Dagsorden: 1. Orientering fra Formanden. 2. Orientering fra Kassereren. 3. Grønt … Læs resten

Bestyrelsesmøde 12 juni 2018

Referat fra bestyrelsesmøde tirsdag den 12. Juni 2018 Tilstede: Flemming M. Jensen, Ole Markussen, Bjarne Johansson, Marion Kramhöft, Pia Baiardelli (suppleant) og Michael Hiesiger (suppleant) Fraværende: Pia Lundstrøm (suppleant) Dagsorden: 1. Orientering fra Formanden. 2. Orientering fra Kassereren. 3. Grønt … Læs resten

Politik for persondataloven

Politik for persondataloven for Glostrup Grundejerforening som følge af EU’s persondataforordning (GDPR) Trådt i kraft 25. maj 2018 Grundejerforeningens dataansvar Vi vil sikre, at personoplysninger behandles på en måde, som medlemmerne kan være trygge ved. Personoplysningerne deles ikke med andre … Læs resten

Udgivet i Borger info | Skriv en kommentar

Bestyrelsesmøde 10. april 2018

Referat fra bestyrelsesmøde tirsdag den 10. april 2018 Tilstede: Flemming M. Jensen, Ole Markussen, Bjarne Johansson, Marion Kramhöft , Pia Baiardelli (suppleant), Pia Lundstrøm (suppleant) og Michael Hiesiger (suppleant) Dagsorden: 1. Bestyrelsen konstituerer sig, orientering fra Formanden. 2. Opfølgning efter … Læs resten

Citat fra Letbanens hjemmeside

Vi er på vej! I andet halvår 2024 kan du tage den første tur med letbanen mellem Lyngby og Ishøj. Vi ved, byggeriet vil kræve din tålmodighed – på, forhånd tak!

Udgivet i Letbanen | Skriv en kommentar

Plan for mødedatoer 2018 – 2019

Vi holder møde på tirsdage – følgende datoer er forslag: Datoer Type 10. april 2018 Bestyrelsesmøde 12. juni 2018 Bestyrelsesmøde 11. september 2018 Bestyrelsesmøde 6. november 2018 Bestyrelsesmøde 11. december 2018 Julefrokost 8. januar 2019 Bestyrelsesmøde 12. februar 2019 Bestyrelsesmøde … Læs resten

Årsberetning 2018