Forfatterarkiv: cbastholm

Bestyrelsesmøde 11 oktober 2012

Referat fra Bestyrelses møde afholdt den 11. Oktober 2012 kl.17.00 i Glostrup fritidscenter Mødelokale 3. Tilstede: Jørgen Juul. Irene Væver. Bjarne Petersen. Holger Johansen. Iris Wormgoor, Ib Frølich. Viktor Foss-Juul og Bjarne Ørndrup. Afbud:  Ernst Heise. Christian Bastholm. Dagsorden: Orientering … Læs resten

Udgivet i Info bestyrelsen | Skriv en kommentar

Informationsbrev til beboerne på Edithsvej og Norasvej.

Glostrup Kommune  –  Center for Miljø og Teknik, har rettet henvendelse til Glostrup Grundejerforening på baggrund i henvendelse fra en beboer på Edithsvej, der klager over parkeringsproblemer på Edithsvej og Norasvej. Klagen går kort ud på, at der parkeres for … Læs resten

Referat fra møde med Center for miljø og Teknik, Glostrup kommune

Glostrup kommune, den 7. juni 2012. På mødet blev drøftet nogle punkter der dels fremkom under sidste generalforsamling og dels med baggrund i henvendelser fra medlemmer og andre. 1. Britta Ranch Flemager 31 har klaget over, at der på stikvejen … Læs resten

Indkaldelse generalforsamling 2012